PÁLYÁZATI EREDMÉNYEK

PÁLYÁZAT AZ ÖNSZERVEZŐDŐ KÖZÖSSÉGEK TÁMOGATÁSÁRA

Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete döntött a pályázaton indulók támogatásáról.

A támogatásban részesülők listája, valamint a támogatás összege az alábbi elérhetőségen tekinthető meg.

 

TÁMOGATOTTAK 2015-BEN

 

 

TÁMOGATOTTAK 2016-BAN:

 

Az Önszerveződő Közösségek 2016. évi pályázatának eredményei

 

 

 

ÚTÉPÍTÉSEK:

 

Eljárás tárgya: Útépítési munkák Budakeszi Város Önkormányzat tulajdonában levő Szél utca- Munkácsy Mihály utca csomópont járdaépítés, Szél utca -Munkácsy Mihály utca csomópont útfelújítás, Reviczky utca, Kert utca közterületeken az „Önkormányzati tulajdonú belterületi utak szilárd burkolattal történő kiépítésének, felújításának és korszerűsítésének támogatása gazdaságfejlesztési céllal Pest megye területén” projekt megvalósítása során Ajánlatkérő neve, címe: Budakeszi Város Önkormányzata; 2092 Budakeszi, Fő utca 179.


Tisztelt Gazdasági Szereplő!
A fenti tárgyban a Kbt. 115. § (1) bekezdése szerinti eljárásban mellékelten küldjük az eljárás közbeszerzési iratait szerkeszthető formában és a 14/2016. (V. 25.) MvM rendelet 6. § a) pontja szerint ellenjegyzett formátumban is.
Tájékoztatjuk, hogy az eljárás műszaki dokumentációi (tervek, árazatlan költségvetés) elérhetőek és korlátlanul
letölthetőek az alábbi linkről:


https://www.dropbox.com/sh/r85hu67jkk56sk4/AACi1XfLJNqLmKDcNOKvjwgLa?dl=0

Felhívjuk szíves figyelmüket az ajánlattételi felhívás 4. pontjában foglaltakra:
„A Kbt. 57. § (2) bekezdésre és ennek ajánlatkérői ellenőrizhetőségére figyelemmel Ajánlatkérő előírja, hogy Ajánlattevő / gazdasági szereplő az ajánlattételi felhívás és a közbeszerzési dokumentumok kézhezvételéről visszaigazolást tartozik küldeni Ajánlatkérő részére, az info@arzano.hu e-mail címre. A visszaigazolás formanyomtatványát Ajánlatkérő elektronikus úton megküldi ajánlattevőnek azzal, hogy azt ajánlattevő kitöltve, cégszerűen aláírva, írásban (faxon vagy e-mailen) visszajuttatni tartozik Ajánlatkérő kapcsolattartója részére.
A közbeszerzési dokumentum átvételét, illetve elérését a dokumentációban található átvételi elismervény visszaküldésével, az info@arzano.hu elektronikus levélcímen kell igazolni, az ajánlattételi határidő lejártáig.

A dokumentáció elérésének visszaigazolása az eljárásban való részvétel, azaz az érvényes ajánlattétel feltétele.

A 2 dokumentáció átvételének visszaigazolását a lebonyolító e-mailen visszajelzi. Amennyiben a visszajelzés 2 munkanapon belül nem történik meg, kérjük, hogy ezt jelezzék, az esetleges technikai probléma miatti félreértések elkerülése érdekében!”


Ajánlatkérő megbízásából:
Dr. Asztalos Enikő
Közbeszerzési referens
+ 36 30 281 3419
Arzano Management Kft.
Székhely: HU-9400 Sopron, Paprét 30.
Telephely: HU-1036 Budapest, Viador utca 3. Fszt. 2.
www.arzano.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Megosztom a cikket