Titkársági csoport

dr. Szauter Anikó

Beosztás:titkársági csoportvezető
Iroda:7.
Telefonszám:+36 23 535 710/114
Email cím:szauter.aniko@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
  • jegyző és aljegyző munkájának segítése
  • előterjesztések készítése, Nemzeti Jogszabálytárral kapcsolatos ügyintézés
  • a képviselő-testület rendeleteinek, egységes szerkezetű rendeleteinek elkészítése, nyilvántartása, feltöltése
  • a képviselő-testületi és bizottsági ülések koordinálása
  • választásokkal kapcsolatos feladatok koordinálása

dr. Tervey – Almási Eszter

Beosztás:jogi referens
Iroda:7.
Telefonszám:+36 23 535 710/156
Email cím:almasi.eszter@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
  • jogi szaktudást igénylő feladatok ellátása
  • szabályzatok, utasítások kezelése
  • választással kapcsolatos ügyintézés

Barkóczi Petra

Beosztás:testületi ügyintéző
Iroda:4.
Telefonszám:+36 23 535 710/141
Email cím:bpetra@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
  • az Oktatási, Kulturális és Egészségügyi Bizottság és a Pénzügyi és Fejlesztési Bizottság jegyzőkönyveinek és határozatainak elkészítése
  • a feladatai közé tartozó dokumentumok feltöltése az önkormányzat honlapjára
  • a budakeszi német önkormányzat ügyeinek intézése

Salamon Emese

Beosztás:humánpolitikai ügyintéző
Iroda:5.
Telefonszám:+36 23 535 710/164
Email cím:hr@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
  • humánpolitikai feladatok

Németh Jánosné

Beosztás:kézbesítő
Iroda:23.
Telefonszám:+36 23 535 710/179
Email cím:nemeth.zsuzs@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
  • postázás, kézbesítés

Bohony Zsolt

Beosztás:iktatási ügyintéző, irattáros
Iroda:23.
Telefonszám:+36 23 535 710/183
Email cím:bohony.zsolt@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:iktatással és irattár kezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

Péter-Szabó Kinga

Beosztás:személyi titkár
Iroda:2.
Telefonszám:+36 23 535 710/111
Email cím:pm.titkar@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
  • a polgármester szakmai programjainak, protokolláris tevékenységének szervezése
  • önkormányzati rendezvények teljes körű illetve társszervezése az Erkel Ferenc Művelődési Központtal
  • az önkormányzati kitüntetésekkel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása
  • intézményvezetői értekezlet, Kulturális Tanácsadó Testület és a kitüntetések adományozására létrehozott Előkészítő Bizottság működésével járó feladatok ellátása
  • polgármesteri és alpolgármesteri fogadóórák kezelése
  • önkormányzati újság szerkesztése
  • polgármester és alpolgármesterek mellett általános titkári feladatok ellátása

Bódiné Varga Eszter

Beosztás:polgármesteri asszisztens
Iroda:2.
Telefonszám:+36 23 535 710/122
Email cím:varga.eszter@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
  • a polgármester szakmai programjainak, protokolláris tevékenységének szervezése
  • önkormányzati rendezvények teljes körű illetve társszervezése az Erkel Ferenc Művelődési Központtal
  • polgármesteri és alpolgármesteri fogadóórák kezelése
  • önkormányzati újság szerkesztésében való részvétel, hirdetések ügyintézése
  • polgármester és alpolgármesterek mellett általános titkári feladatok ellátása

Kletner Nikolett Tünde

Beosztás:jegyzőkönyvvezető
Iroda:4.
Telefonszám:+36 23 535 710/166
Email cím:jkv@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
  • a képviselő-testületi ülések jegyzőkönyveinek, határozatainak elkészítése, nyilvántartása
  • a képviselő-testület rendeleteinek nyilvántartása
  • a feladatai közé tartozó dokumentumok feltöltése az önkormányzat honlapjára
  • nyilvántartások vezetése
  • lakossági fórumok és egyéb megbeszélések jegyzőkönyvezése

Bártfai Zsuzsanna

Beosztás:humánpolitikai ügyintéző
Iroda:5.
Telefonszám:+36 23 535 710/134
Email cím:bartfai.zsuzsanna@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:humánpolitikai feladatok

Samu István

Beosztás:iktatási ügyintéző, irattáros
Iroda:23.
Telefonszám:+36 23 535 710/182
Email cím:samu.istvan@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:iktatással és irattár kezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

A Titkársági Csoport egyéb feladata:

  • Budakeszi Város Önkormányzata Képviselő-testülete munkájának támogatása,
  • képviselő-testületi és bizottsági ülések koordinálása, előterjesztések készítése, ellenőrzése, a képviselő-testület egységes szerkezetű rendeleteinek elkészítése, a Nemzeti Jogszabálytárral kapcsolatos ügyintézés
  • az Oktatási, Kulturális és Egészségügyi Bizottság, a Pénzügyi és Fejlesztési Bizottság, valamint a képviselő-testület jegyzőkönyveinek és határozatainak elkészítése, jegyzőkönyvek felterjesztése
  • bizottsági, illetve képviselő-testületi határozatok, rendeletek nyilvántartása
  • dokumentumok feltöltése az önkormányzat honlapjára
  • Polgármesteri, alpolgármesteri titkári feladatok:
  • a polgármester szakmai programjainak, protokolláris tevékenységének szervezése
  • önkormányzati rendezvények teljes körű illetve társszervezése az Erkel Ferenc Művelődési Központtal
  • az önkormányzati kitüntetésekkel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása
  • az intézményvezetői értekezletek, a Kulturális Tanácsadó Testület, valamint a kitüntetések adományozására létrehozott Előkészítő Bizottság működésével járó feladatok ellátása
  • polgármesteri és alpolgármesteri fogadó órák szervezése
  • Budakeszi város címerével és Budakeszi város névhasználatával kapcsolatos feladatok ellátása, nyilvántartása
  • Jegyzői, aljegyzői titkársági feladatok ellátása
  • Választásokkal kapcsolatos feladatok
  • Budakeszi Város Német Önkormányzata ügyeinek intézése
  • Humánpolitikai feladatok
  • Postázási, iktatási és irattározási feladatok ellátása
  • Egyéb feladatok:
  • nyilvántartások vezetése,
  • lakossági fórumok és egyéb megbeszélések jegyzőkönyvezése
  • szabályzatok, utasítások kezelése
  • közérdekű adatkérések intézése
Megosztom a cikket