Titkársági csoport

Budakeszi Polgármesteri Hivatal
Kabinet – Titkársági Csoport

Titkársági csoport

 

– Budakeszi Város Önkormányzata Képviselő-testülete munkájának támogatása:

  • képviselő-testületi és bizottsági ülések koordinálása, előterjesztések készítése, ellenőrzése, a képviselő-testület egységes szerkezetű rendeleteinek elkészítése, a Nemzeti Jogszabálytárral kapcsolatos ügyintézés
  • az Oktatási, Kulturális és Egészségügyi Bizottság, a Pénzügyi és Fejlesztési Bizottság, valamint a képviselő-testület jegyzőkönyveinek és határozatainak elkészítése, jegyzőkönyvek felterjesztése
  • bizottsági, illetve képviselő-testületi határozatok, rendeletek nyilvántartása
  • dokumentumok feltöltése az önkormányzat honlapjára
  • Polgármesteri, alpolgármesteri titkári feladatok:
  • a polgármester szakmai programjainak, protokolláris tevékenységének szervezése
  • önkormányzati rendezvények teljes körű illetve társszervezése az Erkel Ferenc Művelődési Központtal
  • az önkormányzati kitüntetésekkel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása
  • az intézményvezetői értekezletek, a Kulturális Tanácsadó Testület, valamint a kitüntetések adományozására létrehozott Előkészítő Bizottság működésével járó feladatok ellátása
  • polgármesteri és alpolgármesteri fogadó órák szervezése
  • Budakeszi város címerével és Budakeszi város névhasználatával kapcsolatos feladatok ellátása, nyilvántartása
  • Jegyzői, aljegyzői titkársági feladatok ellátása
  • Választásokkal kapcsolatos feladatok
  • Budakeszi Város Német Önkormányzata ügyeinek intézése
  • Humánpolitikai feladatok
  • Postázási, iktatási és irattározási feladatok ellátása
  • Egyéb feladatok:
  • nyilvántartások vezetése,
  • lakossági fórumok és egyéb megbeszélések jegyzőkönyvezése
  • szabályzatok, utasítások kezelése
  • közérdekű adatkérések intézése

 

dr. Szauter Anikó

Beosztás: titkársági csoportvezető
Iroda: 7
Telefonszám: +36 23 535 710/157
Email cím: szauter.aniko@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:

– Előterjesztések készítése, Nemzeti Jogszabálytárral kapcsolatos ügyintézés

– A képviselő-testület rendeleteinek, egységes szerkezetű rendeleteinek elkészítése, nyilvántartása, feltöltése

– A képviselő-testületi és bizottsági ülések koordinálása

 

 

Barkóczi Petra

Beosztás: testületi ügyintéző
Iroda: 4
Telefonszám: +36 23 535 710/141
Email cím:
bpetra@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:

– Az Oktatási, Kulturális és Egészségügyi Bizottság és a Pénzügyi és Fejlesztési Bizottság jegyzőkönyveinek és határozatainak elkészítése
– A feladatai közé tartozó dokumentumok feltöltése az önkormányzat honlapjára
– A Német Nemzetiségi Önkormányzat ügyeinek intézése

 

Kletner Nikolett Tünde

Beosztás: jegyzőkönyvvezető
Iroda: 4
Telefonszám:  +36 23 535 710/166
Email cím: jkv@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
– A képviselő-testületi ülések jegyzőkönyveinek, határozatainak elkészítése, nyilvántartása
– A képviselő-testület rendeleteinek nyilvántartása
– A feladatai közé tartozó dokumentumok feltöltése az önkormányzat honlapjára
– Nyilvántartások vezetése
– Lakossági fórumok és egyéb megbeszélések jegyzőkönyvezése

 

dr. Tervey – Almási Eszter

Beosztás: jogi referens
Iroda: 4
Telefonszám: +36 23 535 710/162
Email cím:
almasi.eszter@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:

– szabályzatok, utasítások kezelése

– választással kapcsolatos ügyintézés


Salamon Emese

Beosztás: humánpolitikai ügyintéző
Iroda: 5
Telefonszám: +36 23 535 710/164
Email cím: hr@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
humánpolitikai feladatok

 

Bártfai Zsuzsanna

Beosztás: humánpolitikai ügyintéző
Iroda: 5
Telefonszám: +36 23 535 710/134
Email cím: bartfai.zsuzsanna@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
humánpolitikai feladatok

 

Péter-Szabó Kinga

Beosztás: személyi titkár
Iroda: 2
Telefonszám: +36 23 535 710/111
Email cím: pm.titkar@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
– A polgármester szakmai programjainak, protokolláris tevékenységének szervezése
– Önkormányzati rendezvények teljes körű illetve társszervezése az Erkel Ferenc Művelődési Központtal
– Az önkormányzati kitüntetésekkel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása
– Intézményvezetői értekezlet, Kulturális Tanácsadó Testület és a kitüntetések adományozására létrehozott Előkészítő Bizottság működésével járó feladatok ellátása
– Polgármesteri és alpolgármesteri fogadóórák kezelése
– Budakeszi címer és névhasználattal kapcsolatos feladatok ellátása, nyilvántartása
– Önkormányzati újság nyilvántartása
– Polgármester és alpolgármester mellett általános titkári feladatok ellátása

 

Bódiné Varga Eszter

Beosztás: polgármesteri asszisztens
Iroda: 2
Telefonszám: +36 23 535 710/122
Email cím: varga.eszter@budakeszi.hu
Ellátott feladatok:
– A polgármesteri titkárság ügyeinek intézése

 

Németh Jánosné

Beosztás: kézbesítő
Iroda: 2
Telefonszám: +36 23 535 710/179
Ellátott feladatok:
– postázás, kézbesítés

 

Samu István

Beosztás: iktatási ügyintéző, irattáros
Iroda: 23
Telefonszám: +36 23 535 710/182
Ellátott feladatok:
– iktatással és irattár kezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

Horváth Tamás Elek

Beosztás: iktatási ügyintéző, irattáros
Iroda: 23
Telefonszám: +36 23 535 710/183
Ellátott feladatok:
– iktatással és irattár kezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

Megosztom a cikket