Budakeszi Város Polgármesterének 59/2021. (III.25.) határozata a Budakeszi Város Önkormányzatának tulajdonában lévő újonnan kialakult 2414/1, 2414/2, 2414/3, 2414/4, 2414/5, 2414/6 hrsz.-ú ingatlanok ingatlan-nyilvántartásban történő átvezetésével kapcsolatos 29/2021. (II.25.) határozatának módosításáról

A veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelet 1. § értelmében a Kormány az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó SARS-CoV-2 koronavírus világjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki.

A katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésének felhatalmazása alapján veszélyhelyzetben a települési önkormányzat képviselő-testületének feladat- és hatáskörét a polgármester gyakorolja.

E rendelkezések alapján Budakeszi Város Önkormányzata Képviselő-testületének feladat- és hatáskörét gyakorolva a Budakeszi Város Önkormányzatának tulajdonában lévő újonnan kialakult 2414/1, 2414/2, 2414/3, 2414/4, 2414/5, 2414/6 hrsz.-ú ingatlanok ingatlan-nyilvántartásban történő átvezetésével kapcsolatos 29/2021. (II.25.) határozatot az 1.,3. pontok változatlanul hagyásával, a 4. pontjával is kiegészítve az alábbiak szerint módosítom:

2. Budakeszi Város Polgármestere ingatlan-nyilvántartási kérelemben kéri a Budakeszi Város Önkormányzatának tulajdonában lévő újonnan kialakult 2414/1, 2414/2, 2414/3, 2414/4, 2414/5, 2414/6 hrsz.-ú ingatlanok átvezetését.

  1. Budakeszi Város Polgármestere az újonnan kialakult 2414/1, 2414/2, 2414/3, 2414/4, 2414/5, 2414/6 hrsz.-ú ingatlanok ingatlan-nyilvántartásban történő átvezetésével kapcsolatos igazgatás szolgáltatási díjakra összesen bruttó 40.000,- Ft, azaz bruttó negyvenezer forint keretösszeget biztosít, melynek fedezete, az önkormányzat 2021. évi költségvetéséről szóló 6/2021. (II.25.) önkormányzati rendelet 2. mellékletének 1.3. pont Dologi kiadások sora.

Felelős:           2., 4. pont: dr. Győri Ottilia polgármester

Határidő:        2. pont: a döntést követő 20 napon belül

  1. pont. azonnal
Megosztom a cikket