Tárgy: | Javaslat az önkormányzat 2018. évi költségvetéséről szóló 4/2018. (II. 26.) rendeletének módosításáról | |
Készítette: | Cserép Zsolt osztályvezető | |
Előterjesztő: | Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester |
Tisztelt Képviselő-testület!
Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § (1) bekezdéseiben kapott felhatalmazás alapján, Magyarország Alaptörvénye 32. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az önkormányzat 2018.évi költségvetéséről szóló 4/2018. (II. 26.) önkormányzati rendeletét (a továbbiakban: R.) a R. 15. § - ban előírtak szerint módosítja.
A módosítás csak a 13. számú mellékeltét érinti, mely Budakeszi Város Önkormányzatának fennálló, több évre kiható kötelezettségvállalásainak részletezését tartalmazza.
Ebbe beépítésre került a régi szennyvíztelep rekultivációjára felvenni kívánt 350.000.000,- Ft-os fejlesztési hitel.
Fentiek alapján kérem az előterjesztés megtárgyalását és a következő rendeletalkotási javaslat elfogadását.
Előzetes hatásvizsgálat:
A jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 17. § (1) bekezdése értelmében a jogszabályok előkészítése során előzetes hatásvizsgálatot kell lefolytatni, az alábbi tényezőkre vonatkozóan:
- Társadalmi hatás: a rendelet-tervezetnek társadalmi hatása közvetlenül nincs.
- Gazdasági, költségvetési hatása: A 2018. évre közvetlen költségvetési hatása nincs. A tervek szerint a hitel a 2019. évben megvalósítandó rekultivációs munkák elvégzésére szolgál, mely által növekszik az Önkormányzat vagyona és megvalósítható a vállalkozói park kialakítása, mely szintén 250 millió Ft-os vagyonnövekedést jelent. 2020-tól kezdődően jelentkeznek a kiadások a hiteltörlesztésre vonatkozóan, amelyet ellentételez a terület hasznosításából származó bevétel.
- A rendeletnek közvetlen környezeti hatása nincs. Áttételesen a megvalósuló rekultiváció által a terület megtisztításra kerül.
- A rendeletnek közvetlen egészségi hatása, egészségügyi következménye nincs.
- A tervezetnek adminisztratív terheket befolyásoló hatása: a rendelet megalkotásának az adminisztratív terheket tekintve új, többletterheket eredményező hatása nincs.
- A jogalkotás elmaradásának várható következményei: a rendelet megalkotását az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény írja elő.
- A rendelet alkalmazásához szükséges személyi, szervezeti, tárgyi és pénzügyi feltételek: a rendelet a meglévő szervezeti, személyi, tárgyi és pénzügyi feltételekkel alkalmazható, további feltételek biztosítását nem igényli.
Budakeszi, 2018. november 8.
dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia
polgármester
...............................
Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester előterjesztő |
Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 23. § (1) bekezdésében, valamint a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 68. § (4) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, Magyarország Alaptörvénye 32. § (1) bekezdés f) pontjában meghatározott feladatkörében eljárva az Önkormányzat 2018. évi költségvetéséről szóló 4/2018. (II.26.) önkormányzati rendeletének módosítsáról a következőket rendeli el.
Az önkormányzat 2018. évi költségvetéséről szóló 4/2018. (II.26.) rendelet 13. számú melléklet helyébe a rendelet 1. melléklete lép.
2. §
Jelen rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia dr. Szelenczy Gabriella
polgármester jegyző
A rendeletet 2018. ……..…. napján kihirdettem.
dr. Szelenczy Gabriella
jegyző
Tárgy: | Döntés a Budakeszi 2747 helyrajzi számon található régi szennyvíztisztító telep rekultivációs tervezési és engedélyezési feladatairól | |
Készítette: | Cserép Zsolt osztályvezető | |
Előterjesztő: | Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester |
Tisztelt Képviselő-testület!
A Budakeszi 2747-es helyrajzi számon fekvő régi szennyvíztisztító telep rekultivációjának elvégezését kiemelt fontosságú célként kezeli Budakeszi Város Önkormányzata. A rekultiváció megkezdésének egyik feltétele, a munka elvégzéséhez szükséges épület, építmény bontási, kármentesítési és egyéb tervek, valamint az ezek elvégzéséhez szükséges szakhatósági engedélyek megléte.
Ennek elkészítése érdekében Budakeszi Város Önkormányzata ajánlatot kér be az alábbi cégektől:
· Vibrocomp Kft. (1118 Budapest, Bozókvár u. 12.)
· Alteron Consulting Kft. (1098 Budapest, Napfény utca 5. 3. lház. fszt. 2.)
· Sövit Környezetvédelmi Kft. (1113 Budapest, Vágfarkasd u. 12.)
A tervezési és engedélyeztetési munkák fedezetére az Önkormányzat Környezetvédelmi Alapjából bruttó 6.100.000,- Ft biztosítható.
Kérem a tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést szíveskedjenek megtárgyalni és a megvitatást követően a határozati javaslatot elfogadni.
Budakeszi, 2018. november 8.
dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia
polgármester
...............................
Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester előterjesztő |
1. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete ajánlatot kér be a Budakeszi 2747 helyrajzi számon található régi szennyvíztisztító telep rekultivációjának elvégzéséhez szükséges tervezési és engedélyeztetési feladatokra.
2. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felkéri a polgármestert, hogy az alábbi cégektől kérjen árajánlatot a munka elvégzésére:
· Vibrocomp Kft. (1118 Budapest, Bozókvár u. 12.)
· Alteron Consulting Kft. (1098 Budapest, Napfény utca 5. 3. lház. fszt. 2.)
· Sövit Környezetvédelmi Kft. (1113 Budapest, Vágfarkasd u. 12.)
3. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az 1. pontban megjelölt feladatok elvégzésére bruttó 6.100.000,- Ft költségkeretet biztosít az önkormányzat 2018. évi költségvetéséről szóló 4/2018. (II. 26.) önkormányzati rendeletének 11. számú melléklet Tartalékok, Környezetvédelmi Alap terhére.
4. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felhatalmazza a polgármestert, hogy a legjobb ajánlatot adó céggel a fenti költségkereten belül a szerződést ügyvédi ellenjegyzés mellett aláírja.
Felelős: dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia polgármester
Határidő: azonnal
Tárgy: | Döntés a fejlesztési hitel felvételéről | |
Készítette: | Cserép Zsolt osztályvezető | |
Előterjesztő: | Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester |
Tisztelt Képviselő-testület!
A Budakeszi 2747-es helyrajzi számon fekvő régi szennyvíztisztító telep rekultivációjának elvégezését kiemelt fontosságú célként kezeli Budakeszi Város Önkormányzata. A rekultiváció megkezdésének egyik feltétele, a munka elvégzéséhez szükséges épület, építmény bontási, kármentesítési és egyéb tervek valamint az ezek elvégzéshez szükséges szakhatósági engedélyek megléte.
Ennek elkészítése érdekében Budakeszi Város Önkormányzata ajánlatot kér be az alábbi cégektől:
· ………………………………………………...
· ………………………………………………...
· ………………………………………………...
A tervezési és engedélyeztetési munkák fedezetére az Önkormányzat Környezetvédelmi Alapjából bruttó 6.100.000,- Ft biztosítható.
Kérem a tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést szíveskedjenek megtárgyalni és a megvitatást követően a határozati javaslatot elfogadni.
Budakeszi, 2018. november 8.
dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia
polgármester
...............................
Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester előterjesztő |
1. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete ajánlatot kér be a Budakeszi 2747 helyrajzi számon található régi szennyvíztisztító telep rekultiváció elvégzéséhez szükséges tervezési és engedélyeztetési feladatok elvégzésre.
2. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felkéri a polgármestert, hogy az alábbi cégektől kérjen árajánlatot a munka elvégzésére:
· ………………………………………………...
· ………………………………………………...
· ………………………………………………...
3. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az 1. pontban megjelölt feladatok elvégzésre bruttó 6.100.000,- Ft költségkeretet biztosít az önkormányzat 2018. évi költségvetésről szóló 4/2018. (II. 26.) önkormányzati rendeletének 11. számú melléklet Tartalékok, Környezetvédelmi Alap terhére.
4. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felhatalmazza a polgármestert, hogy a legjobb ajánlatot adó céggel a fenti költségkereten belül a szerződést ügyvédi ellenjegyzés mellett aláírja.
Felelős: dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia polgármester
Határidő: azonnal
Tárgy: | Döntés a Budakeszi külterület, 060/19 – 060/51 hrsz-ú (Káposztás) ingatlanokkal kapcsolatos településrendezési szerződés kötéséről | |
Készítette: | Borsodiné Gláser Krisztina | |
Előterjesztő: | Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester |
Tisztelt Képviselő-testület!
Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 351/2012. (VII. 19.) határozatával az alábbiakról döntött:
„Budakeszi Város Képviselő-testülete elfogadja a 060 hrsz.-ú ingatlan (Káposztás) gazdasági-kereskedelmi-szolgáltatási övezetbe sorolását - a mellékelt településrendezési terv szerint – az alábbi feltétellel:
Szándéknyilatkozatban kerüljön rögzítésre:
a) a tulajdonosok az érintett terület minden egyes négyzetmétere után 1.000,- Ft településrendezési támogatást biztosítanak,
b) a tulajdonosok tudomásul veszik az általuk érintett területből a szükséges területek átadását,
c) a tulajdonosok tudomásul veszik az övezetben az alábbi építési határértékek betartását:
- az építési telek legnagyobb beépíthetősége: 30 %,
- legkisebb kialakítható telekterület: 1500 m2,
- legkisebb kialakítható telekszélesség: 16 m,
- legnagyobb építménymagasság: 8 m,
- legkisebb zöldfelületi arány: 40 %,
- az előkert mérete: 10 m.”
Az ingatlanok tulajdonosai kérelemmel fordultak az Önkormányzathoz, hogy a tárgyi ingatlanok vonatkozásában, a korábban már több alkalommal tárgyalt ügyüket ismételten tárgyalja a Képviselő-testület, hogy történjen előrelépés a terület fejlesztése érdekében.
Az előzetes megbeszélések alapján az alábbi megállapodásra jutottunk a terület képviselőivel:
Az Önkormányzat vállalja, hogy:
· tárgyi területre vonatkozó településrendezési eszközök módosítását elindítja, lefolytatja,
· a megkötendő településrendezési szerződéseket előkészíti, aláíratja,
· a szabályozás miatt szükséges geodéziai felméréseket, telekalakítási, telek újraosztásására vonatkozó vázrajzokat elkészítteti, és az eljárást a Földhivatalnál elindítja.
A tulajdonosok vállalják, hogy:
· a tulajdonukban álló ingatlanból a szabályozás miatt szükséges területet ( területrészük 10 %-át ) térítésmentesen átadják az Önkormányzatnak (Domb utca szélesítése és kikötése az új szennyvíztisztító telephez vezető útra),
· a Földhivatal eljárási költségeit ( telekalakítási eljárás és tulajdonjog átvezetésének díja) megfizetik,
· elkészíttetik a településrendezési szerződés kötéséhez szükséges Telepítési tanulmánytervet.
A felek megállapodtak az alábbiakban is:
· a terület telekhatárai újraosztásra kerülnek a tulajdoni hányadoknak és a leadásra kerülő területrészeknek megfelelően,
· a tulajdonosok vagy kifizetik a településrendezési támogatás összegét, vagy térítésmentesen átadják az Önkormányzatnak a területük további 10%-át (a szabályozással érintett területtel együtt maximum az ingatlanuk területének a 20%-át), vagy kimaradnak a fejlesztésből és maradnak a jelenlegi övezeti besorolásban,
· a településrendezési eszközök módosítása során az alábbi építési övezeti paraméterek kerülnek meghatározásra:
Azt a területet, amelyet a tulajdonosok átadnak az Önkormányzatnak, a tervezett Vállalkozói park melletti részen kapja meg az Önkormányzat, így biztosítva ott területet intézmények építésére.
A településrendezési szerződés aláírásával megvalósulhatna a terület rendezése, a Domb utca szabályozási szélességének kialakítása valamint kikötése az új szennyvíztisztító telephez vezető útra.
Kérem a tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést szíveskedjenek megtárgyalni és a megvitatást követően a határozati javaslatot elfogadni.
Budakeszi, 2018. november 8.
dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia
polgármester
...............................
Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester előterjesztő |
1. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete elfogadja, hogy a Budakeszi külterület 060/19 – 060/51 helyrajzi számú (Káposztás) ingatlanokra vonatkozóan a településrendezési eszközök felülvizsgálatra kerüljenek az alábbi paraméterek figyelembe vételével:
2. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete településrendezési szerződést köt az 1. pont szerinti ingatlanok tulajdonosaival, a 312/2015. (VII. 28.) Kt. határozattal elfogadott mintaszerződésnek megfelelően, az alábbi feltételekkel:
Az Önkormányzat vállalja, hogy:
· tárgyi területre vonatkozó településrendezési eszközök módosítását elindítja, lefolytatja,
· a megkötendő településrendezési szerződéseket előkészíti, aláíratja,
· a szabályozás miatt szükséges geodéziai felméréseket, telekalakítási, telek újraosztásására vonatkozó vázrajzokat elkészítteti, és az eljárást a Földhivatalnál elindítja.
A tulajdonosok vállalják, hogy:
· a tulajdonukban álló ingatlanból a szabályozás miatt szükséges területet (területrészük 10 %-át) térítésmentesen átadják az Önkormányzatnak (Domb utca szélesítése és kikötése az új szennyvíztisztító telephez vezető útra),
· a Földhivatal eljárási költségeit (telekalakítási eljárás és tulajdonjog átvezetésének díja) megfizetik,
· elkészíttetik a településrendezési szerződés kötéséhez szükséges Telepítési tanulmánytervet.
A felek megállapodtak az alábbiakban is:
· a terület telekhatárai újraosztásra kerülnek a tulajdoni hányadoknak és a leadásra kerülő területrészeknek megfelelően,
· a tulajdonosok vagy kifizetik a településrendezési támogatás összegét, vagy térítésmentesen átadják az Önkormányzatnak a területük további 10%-át (a szabályozással érintett területtel együtt maximum az ingatlanuk területének a 20%-át), vagy kimaradnak a fejlesztésből és maradnak a jelenlegi övezeti besorolásban.
3. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felhatalmazza a polgármestert a 2. pont szerinti településrendezési szerződések ügyvédi ellenjegyzés mellett történő aláírására.
Felelős: dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia polgármester
Határidő: 1.- 2. pont: azonnal
3. pont: a döntést követő 60 napon belül
Tárgy: | Döntés a Kossuth köz csapadékvíz elvezetés I. ütemének kivitelezéséről | |
Készítette: | Sebestyén László | |
Előterjesztő: | Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester |
Tisztelt Képviselő-testület!
A Kossuth utcában zajló áteresz építése során a kivitelező jelezte, hogy a Kossuth-köz Kossuth Lajos utca felőli szakaszának csapadékvíz elvezető rendszerének megépítése műszakilag indokolt, amivel a tervező is egyetértett.
Budakeszi Város Önkormányzata ajánlatot kért be az alábbi cégektől a Kossuth köz csapadékvíz elvetés I. ütemének kivitelezésével kapcsolatban:
- Útkorona Kft. (2072 Zsámbék, Jóvilág u. 50.)
- Tunel Mélyépítő Kft. (1164 Budapest, Csókakő u. 35.)
- BVV Kft. (2092 Budakeszi, Fő u. 179.)
A legkedvezőbb ajánlatot a ………….. cég adta bruttó……….. Ft értékben.
Célszerű a kivitelezési szerződést mihamarább megkötni annak érdekében, hogy az útépítések folyamatosan haladhassanak.
Kérem a tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést szíveskedjenek megtárgyalni és annak megvitatását követően a határozati javaslatot elfogadni.
Budakeszi, 2018. november 7.
dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia
polgármester
...............................
Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester előterjesztő |
1. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felhatalmazza a Polgármestert, hogy a legkedvezőbb ajánlatot adó kivitelezővel, a …………..-vel a Kossuth köz csapadékvíz elvezetés I. ütemének kivitelezéséről szóló kivitelezési szerződést …………,- Ft+ÁFA, azaz bruttó ………. Ft összegben ügyvédi ellenjegyzés mellett aláírja.
2. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felkéri a Polgármesteri Hivatalt, hogy az 1. pont szerinti összeget az önkormányzat 2019. évi költségvetésébe tervezze be.
Felelős: Csutoráné dr. Győri Ottilia polgármester
Határidő: 1. pont: azonnal
2. pont: a 2019. évi költségvetés elfogadása
Tárgy: | Döntés mérnöki tanácsadásra és szakértői tevékenységre vonatkozó megbízási szerződés megkötéséről | |
Készítette: | Sebestyén László | |
Előterjesztő: | Ohr Alajos alpolgármester |
Tisztelt Képviselő-testület!
A Budakeszi területén folyamatosan felmerülő út- és egyéb mélyépítési kérdések és problémák indokolják, hogy egy tervezési napi gyakorlattal rendelkező vállalkozást bízzunk meg átalánydíjas szerződés keretében tanácsadói, szakértői és kisebb tervezői feladatok ellátására.
Budakeszi Város Képviselő-testülete a 442/2018. (X. 25.) Kt. határozatában döntött az árajánlatok bekéréséről.
Három darab árajánlat érkezett, a legkedvezőbb ajánlatot az ÉP-TOTÁL Kft. adta.
Kérem a tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést szíveskedjenek megtárgyalni és a megvitatást követően a határozati javaslatot elfogadni.
Budakeszi, 2018. november 7.
Ohr Alajos
alpolgármester
...............................
Ohr Alajos alpolgármester előterjesztő |
1. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felhatalmazza a polgármestert, hogy az ÉP-TOTÁL Kft-vel a határozott időre, 2019.12.31-ig szóló megbízási szerződést ügyvédi ellenjegyzés mellett aláírja.
2. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az 1. pont szerinti mérnöki tanácsadásra és szakértői tevékenységre az alábbi forrásokat biztosítja:
- havonta bruttó 495.300,- Forint fix összeget,
- egy mérnöknapot meghaladó munka esetén a projekt bekerülési költségének %-os arányában:
- 50M,-Ft bekerülési költségig 2,2%
- 50M-100M,-Ft bekerülési költségig 2 %
A fedezet Budakeszi Város Önkormányzat Képviselő-testületének 2018. évi költségvetéséről szóló 4/2018. (II. 26.) önkormányzati rendeletének Dologi kiadások sora.
3. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felkéri a Polgármesteri Hivatalt, hogy a 3. pont szerinti keretösszeget az Önkormányzat 2019. évi költségvetésébe tervezze be.
Felelős: 1-2., pontok: dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia polgármester
3. pont: dr. Szelenczy Gabriella jegyző
Határidő: 1. pont: a döntést követő 15 napon belül
2. pont: azonnal
3. pont: a 2019. évi költségvetés elfogadása
Tárgy: | Döntés a Budakeszi-Makkosmária városrész csapadékvíz elvezetésével összefüggő 2016. évi tervek aktualizálására beérkezett árajánlatokról | |
Készítette: | Némethné Sikos Krisztina | |
Előterjesztő: | Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester |
Tisztelt Képviselő-testület!
A Pénzügyminisztérium, mint Támogató Szervezet által jóváhagyott PM_CSAPVIZGAZD_2017/7 és a Kert utcai vis maior pályázatot egyesítő új Támogatási Szerződés értelmében 2019. június 30-ig kell megépítenünk a Budakeszi, Makkosmária városrész csapadékvíz elvezetését. Az ezzel kapcsolatos korábbi, 2016. évi BDL Kft. által leszállított tervek aktualizálására van szükség.
A tervek aktualizálásával kapcsolatban az alábbi cégeknek lett megküldve az ajánlattételi felhívás a 425/2018. (X.11.) Kt. határozatban foglaltaknak megfelelően:
- BDL Kft. (1118 Budapest, Rétköz utca 5.)
- VIAPLAN 2001 Bt. (1145 Budapest, Bosnyák u. 1/a.)
- AVICO’97 Kft. (1112 Budapest, Igmándi u. 19. II/2.)
A felkért tervezőcégek közül a BDL Kft. kapacitáshiányra hivatkozva nem adott ajánlatot.
A VIAPLAN 2001 Bt. tervezői ajánlata 1.550.000,- Ft + ÁFA.
Az AVICO’97 Kft. tervezői ajánlata 1.870.000,- Ft +ÁFA.
Az ajánlatok ismeretében, valamint a vízjogi engedélyezési eljárás átfutási határidejét is figyelembe véve szükséges a gyors döntéshozatal.
Kérem a tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést szíveskedjenek megtárgyalni és annak megvitatását követően a határozati javaslatot elfogadni.
Budakeszi, 2018. november 7.
dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia
polgármester
...............................
Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester előterjesztő |
1. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felhatalmazza a Polgármestert, hogy a legkedvezőbb ajánlatot adó tervezővel, a VIAPLAN 2001 Bt-vel a Budakeszi-Makkosmária városrész csapadékvíz elvezetésével összefüggő 2016. évi tervek aktualizálására a tervezési szerződést 1.550.000,- Ft+ÁFA, azaz bruttó 1.968.500,- Ft összegben ügyvédi ellenjegyzés mellett aláírja.
2. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felkéri a Polgármesteri Hivatalt, hogy az 1. pont szerinti összeget az önkormányzat 2019. évi költségvetésébe tervezze be.
Felelős: Csutoráné dr. Győri Ottilia polgármester
Határidő: 1. pont: azonnal
2. pont: az Önkormányzat 2019. évi költségvetésének elfogadása
Tárgy: | Döntés a Budakeszi Rendőrőrs év végi jutalmazásához történő hozzájárulásról | |
Készítette: | dr. Szauter Anikó | |
Előterjesztő: | Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester |
Tisztelt Képviselő-testület!
Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 416/2017. (XI. 28.) Kt. határozatával döntött a Budaörsi Rendőrkapitányság munkatársai év végi jutalmazásának Erzsébet-utalvány formájában történő támogatásáról.
Javaslom, hogy Önkormányzatunk lehetőségeihez mérten 2018. évben is segítse a kapitányság, ezen belül a Budakeszi Rendőrőrs állománya kiemelkedő munkát végző tagjainak elismerését, melyhez nettó 200.000 Ft, azaz kettőszázezer forint értékű, 10.000 Ft-os címletű Erzsébet-utalvány biztosítását javaslom.
Kérem az előterjesztés megtárgyalását és a határozati javaslat elfogadását.
Budakeszi, 2018. november 8.
...............................
Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester előterjesztő |
1. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete bruttó 287.320 Ft értékű, 10.000 Ft-os címletű Erzsébet-utalvány formájában nyújt támogatást a Budaörsi Rendőrkapitányság Budakeszi Rendőrőrs részére Budakeszi Város közigazgatási területén szolgálatot teljesítő személyek jutalmazására.
A támogatás fedezete az Önkormányzat 2018. évi költségvetéséről szóló 4/2018. (II. 26.) rendeletének 11. melléklet Tartalékok Közbiztonság és katasztrófavédelem sora.
2. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felkéri a jegyzőt az Erzsébet-utalványok beszerzésére.
Felelős: 1. pont: dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia polgármester
2. pont: dr. Szelenczy Gabriella jegyző
Határidő: azonnal
Tárgy: | Döntés a Budakeszi Városi Polgárőr és Katasztrófavédelmi Egyesület támogatásáról | |
Készítette: | dr. Szauter Anikó | |
Előterjesztő: | Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester |
Tisztelt Képviselő-testület!
Budakeszi Város Önkormányzata Képviselő-testülete kiemelten fontos feladatának tartja városunk közbiztonságának javítását.
A személy-, és vagyonbiztonságot a rendőrség hivatásos állománya mellett civil szervezetként a polgárőr egyesületek vigyázzák. Városunkban az egyik ilyen szervezet a Budakeszi Városi Polgárőr és Katasztrófavédelmi Egyesület, melynek működéséhez - a tevékenységük során használt gépjárművek üzemanyag-szükségletének fedezetéhez – 200.000 Ft, azaz kettőszázezer forint támogatás nyújtását javaslom.
Kérem az előterjesztés megtárgyalását és a határozati javaslat elfogadását.
Budakeszi, 2018. november 8.
dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia
polgármester
...............................
Dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia Polgármester előterjesztő |
1. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete bruttó 200.000,- Ft összegű támogatást nyújt a Budakeszi Városi Polgárőr és Katasztrófavédelmi Egyesület részére a tevékenységük során használt gépjárművek üzemanyag-szükségletének fedezetéhez. A támogatás fedezete az Önkormányzat 2018. évi költségvetéséről szóló 4/2018. (II. 26.) rendeletének 11. melléklet Tartalékok Közbiztonság és katasztrófavédelem sora.
2. Budakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felhatalmazza a Polgármestert, hogy a támogatási szerződést ügyvédi ellenjegyzést követően aláírja.
Felelős: dr. Csutoráné dr. Győri Ottilia polgármester
Határidő: 1. pont: azonnal
2. pont: a döntést követő 8 napon belül