Segítség online ügyintézéshez

Tisztelt Ügyfeleink!

A Budakeszi Polgármesteri Hivatalban a veszélyhelyzetre való tekintettel szünetel az ügyfélfogadás. Az Adócsoport azon ügyfelei részére szeretne egy kis segítséget nyújtani, akik rendelkeznek Ügyfélkapu regisztrációval.

Az e-személyi igazolvánnyal rendelkezők online is létre tudják hozni az ügyfélkapus hozzáférésüket.

Az aktuális adóegyenlegüket a varoshaza.budakeszi.hu honlapon keresztül is megtekinthetik az alábbi segédlet szerint:

  • a https://varoshaza.budakeszi.hu/ oldalon található „E-ügyintézés” menüpont alatt érhető el az E-Önkormányzati portál
  • Ügyintézés bejelentkezéssel (itt az ügyfélkapus belépést kell alkalmazni)
  • A lap alján az általános szolgáltatási feltételek elfogadása után a regisztráció kiválasztása
  • Az Önkormányzat keresőben Budakeszi település megjelölése, majd a lekérdezés alatt megjelenő „kiválaszt” gombbal a keresés megindítása történik
  • A bal oldalon megjelenő „Adóegyenleg lekérdezés” alatt lehetőség van egyszerűsített, illetve részletes folyószámla-egyenleg lekérdezésére

Amennyiben kérdésük merülne fel, keressék ügyfélfogadási időben a Polgármesteri Hivatal Adócsoportjának munkatársait az alábbi elérhetőségeken:

06 23/535-710 telefonszámon, az alábbi mellékek bármelyikén: 139, 145, 151, 122, 178, 140, 127, 168 vagy az ado.o@budakeszi.hu e-mail címen.

Építményadó, inkasszó ügyintézés: Sütőné Juhász Zsuzsanna +36 20 802-3808

Iparűzési adó ügyintézés: Doba Zsófia +36 20 356-3151

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük szépen!

Megosztom a cikket