Pályázat Jegyzői referens munkakör betöltésére

Budakeszi Polgármesteri Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Budakeszi Polgármesteri Hivatal
Jegyzői referens

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2092 Budakeszi, Fő utca 179.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

  1. Koordinációs feladatkör

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Ellátja a jegyző mellett felmerülő törvényességi, jogi jellegű feladatokat. Kezeli a törzskönyvi nyilvántartást, ellátja az Önkormányzat, valamint a Polgármesteri Hivatal alapító okiratával kapcsolatos feladatokat. Vezeti a belső utasítások, szabályzatok nyilvántartását, előkészíti, aktualizálja azokat. Kezeli a Polgármesteri Hivatal bélyegző-nyilvántartását, kulcs-nyilvántartását. Kezeli a Polgármesteri Hivatal belső parkolójának helykiosztás nyilvántartását, valamint kiadja és nyilvántartja a parkolási engedélyeket és a sorompó-nyitókat. Kezeli a hivatali gépjármű használatára vonatkozó igényléseket, ellátja a menetlevéllel kapcsolatos feladatokat. Ellátja a közérdekű adatkérésekkel, nyilvánossággal kapcsolatos teendőket. Ellátja a Budakeszi Város Német Önkormányzatával kapcsolatos jogi, törvényességi feladatokat. A feladat- és hatáskörét érintő előterjesztéseket előkészíti a Képviselő-testület és bizottságai elé, majd a döntést követően végrehajtja azokat.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) Közszolgálati szabályzat az irányadók.

 

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középiskola/gimnázium,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Főiskola, Egyetem felsőoktatásban szerzet közszolgálati ,jogi, igazgatásszervező, igazságügyi igazgatási szakképzettség,
  • Hasonló munkakörben szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
  • ASP program ismerete
  • Közigazgatási alapvizsga

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Önéletrajz a 45/2012. (III. 20) Kormányrendelet 1. számú melléklete szerint
  • Motivációs levél
  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázó személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • Oklevelek, bizonyítványok másolata

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. július 15.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Szauter Anikó nyújt, a 0623-535-710/0/114 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

Elektronikus úton Bártfai Zsuzsanna részére a humanpolitika@budakeszi.hu E-mail címen keresztül

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázatok tartalmi és formai szűrést követően a pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt. A munkáltató fenntartja a pályázat érvénytelenné nyilvánításának jogát.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. július 25.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

Budakeszi Hírmondó online – 2019. június 11.

Budakeszi város honlapja – 2019. június 11.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A kinevezés feltétele a bejegyzésmentes erkölcsi bizonyítvány, melyet a kinevezésig át kell adni a munkáltatónak. A munkáltató hat hónap próbaidőt köt ki.

Megosztom a cikket